poniedziałek, 25 lutego 2013

Wiosna coraz bliżej...

Zainspirowana kurkami Ani  http://aniakonieczna.blogspot.com/2011/02/pierwsze-kurki.html
postanowiłam stworzyć własne. Do pracy zabrałam się niezwłocznie, a po drodze dokumentowałam postępy w pracy. Poniżej możecie zobaczyć efekt dzisiejszej zabawy


 Materiał oczywiście ze szmateksu ( część wykorzystałam i uszyłam serwetę na ławę)


 Części kurek przed zszyciem:


Szycie krok po kroku ( mam nadzieję, że czytelne:))


A tak wyglądają po uszyciu:


Oczywiście do oryginału im daleko, brakuje mi koralików do ozdobienia, ale i tak jestem zadowolona.

2 komentarze:

  1. świetne kuraki! już czuć święta u Ciebie na blogu...u mnie niestety jeszcze Boże Narodzenie króluje:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy ślad waszej obecności :)

Popularne posty