sobota, 20 kwietnia 2013

Można zdjąć czapki, więc pora na kolczyki...

Witam!
I znów zasiadłam do biżuterii. Wiem, wiem nie jest to jakaś bardzo wymyślna i pracochłonna praca, ale wykonana własnoręcznie, tym bardziej cieszy. Część biżu robiłam wcześniej, jak te kolczyki z biglami rybka:



Jest do nich zawieszka


A tutaj kolczyki, które ostatnio najczęściej noszę:

Czerwone drewniane są bardzo lekkie

 Zielone kulki kupiłam w Empiku i wykonałam tylko szpilki

 Natomiast dwie pary poniżej niby nic specjalnego jedynie naturalny kamień, ale ładnie wyglądają


Tę parę kolczyków wykonałam według kursu ze stronki Qnsztu http://kurs-bizuterii.pl/handmade/kurs/74/14/0/kolczyki_planeta_ziemia.html 



 I jeszcze masa perłowa na żmijce

 

 I radosna twórczość. Wykonałam własnoręcznie kółka z drutu i koniecznie chciałam je wykorzystać. Powstało takie coś:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy ślad waszej obecności :)

Popularne posty