wtorek, 20 sierpnia 2013

I znowu szycie...:)

Oj urlop zbliża się ku końcowi, a ja dopiero dostałam powera...Dzisiaj pokażę wam krótki tutorial dotyczący szycia kieszeni z zamkiem. Wykonałam go przy okazji większej robótki, ale o tym w następnym poście.

Kieszeń uszyłam w podszewce. Celowo szyłam ciemniejszymi nićmi, aby było widać szwy:

Pierwsza czynność jaką trzeba wykonać, to należy podkleić miejsce, w którym będzie wykonana kieszeń.

 Zaznaczyć miejsce wszycia zamka



 Przyszyć zamek. Dobrze by było, aby był trochę dłuższy niż kieszeń, gdyż łatwiej będzie go przyszyć przy końcu przy którym jest łączony i wywrócić na lewą stronę.


 Rozciąć kieszeń przy czym na końcach nacinać trójkąty (tak jak zaznaczone było na początku). Wywrócić na lewą stronę


 Do dolnej krawędzi przyszyć podszewkę


 Na prawej stronie przestębnować zamek


 Zamocować trójkąty


 Przyszyć podszewkę do górnej krawędzi





 Zszyć boki kieszeni




 Wykonać stębnówkę na pozostałych trzech bokach


 Kieszeń gotowa



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Niezła z Ciebie spryciara - taki plecaczek sobie wykombinowałaś , że ho,ho!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Potrzeba matką wynalazków... lubię recykling:). Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy ślad waszej obecności :)

Popularne posty